لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

سایت مشاوره تحصیلی برای تمام مقاطع

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

۱۸۰ بازديد

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منتشر شد به اطلاع کلیه داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند می رسانیم که زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت از مورخ 30 بهمن ماه 96 آغاز شده و لغایت 13 اسفند ماه 96 ادامه خواهد داشت ضمنا به اطلاع می رسانیم کلیه امور ثبت نامی داوطلبان از درگاهsanjeshp.ir صورت خواهد پذیرفت و کلیه داوطلبان موظف می باشند پس از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و مطالعه دقیق آن تا پایان مهلت ثبت نام امور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فقط در حوزه رشته های پزشکی خواهد بود و از جمله نکاتی مهمی که داوطلبان جهت ثبت نام باید در نظر داشته باشند این مورد است که کلیه داوطلبان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت باید با توجه به جدول مطابقت رشته کارشناسی و ارشد وزارت بهداشت اقدام به انتخاب رشته نمایند و یا به عبارتی دیگر کلیه داوطلبان ملزم به انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت با توجه به مطابقت رشته کارشناسی با رشته ارشد که در دفترچه مشخص شده می باشند و در صورتی که خارج از جدول تعیین شده انتخاب رشته انجام شود داوطلب مربوطه متخلف شناخته شده و از ادامه تحصیل محروم خواهد شد .

جهت اطلاع از لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مرکز مشاوره ایران تحصیل وزارت بهداشت تماس بگیرید.

شماره تلفن مرکز مشاوره ایران تحصیل : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی یک شب حتی ایام تعطیل

نکته مهم : به اطلاع کلیه داوطلبان می‌رسانیم در صورتی که از ثبت نام ارشد وزارت بهداشت جا مانده‌اید، می‌توانید در مدت زمان تعیین شده برای ویرایش مدارک پس از اطلاع از لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام خود را تکمیل کنید.

 

شرایط و ضوابط ثبت نام انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 97

کلیه داوطلبانی که دارای مدارک کارشناسی معتبر باشند و از لحاظ شرایط عمومی شرکت در ازمون های علمی کشور منعی نداشته باشند میتوانند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت نموده و با توجه به رشته مدرک کارشناسی خود از بین لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 انتخاب رشته نمایند ضمنا به اطلاع آن دسته از داوطلبان ثبت نام ازمون ارشد وزارت بهداشت که در حال تحصیل هستند می رسانیم کلیه داوطلبانی که تا مورخ 97/06/31 مدرک کارشناسی خود را اخذ خواهند کرد می توانند در رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام ارش وزارت بهداشت می رسانیم با توجه به مصوبات شورای برنامه ریزی علوم پزشکی کلیه داوطلبانی که در آزمون وزارت بهداشت 96 شرکت کرده و در مراکز و دانشگاه های روزانه ای که تحصیل در آن ها رایگان است قبول شده اند حتی اگر انصراف هم داده باشند حق شرکت در این دوره آزمون را نخواهند داشت و به مدت یکسال محروم خواهند بود یعنی به عبارتی دیگر اگر داوطلبی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 شرکت گند و در یک واحد قبول شود جه ثبت نام نهایی انجام دهد چه انصراف دهد حق شرکت در آزمون سال 98 را نخواهد داشت.

قابل توجه آن دسته از داوطلبانی که قبلا در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته تحصیل کرده اند به اطلاع می رسانیم این دسته از داوطلبان در صورتی که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های روزانه رایگان یا دولتی تحصیل کرده باشند حق شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت را خواهند داشت اما در صورتی که در دانشگاه های روزانه قبول شوند ملزم به پرداخت شهریه خواهند بود و این دسته از داوطلبان می توانند با توجه به لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 امور ثبت نامی خود را تکمیل کنند.

در این مقاله سعی شده است تا حدودی رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

آمار زیستی آموزش بهداشت آموزش جامعه نگر در نظام سلامت اخلاق پزشکی ارگونومی اقتصاد سلامت
آموزش پزشکی اپیدمیولوژی اپیدمیولوژی ارزیابی فناوری سلامت اقتصاد بهداشت اعضاء مصنوعی و وسایل کمکی
اکولوژی انسانی انفورماتیک پزشکی انگل شناسی ایمنی شناسی باکتری شناسی پزشکی بهداشت باروری
بهداشت و ایمنی مواد غذایی بهداشت روان بینایی سنجی بیولوژی تولید مثل  

 

بیوتکنولوژی پزشکی (زیست فناوری)

بیوشیمی بالینی

رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

پرستاری اورژانس پرستاری کودکان تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI) حشره شناسی پزشکی روانشناسی نظامی سم شناسی پزشکی
پرستاری داخلی جراحی پرستاری مراقبت های ویژه تکنولوژی گردش خون – پرفیوژن رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی ژنتیک پزشکی انسانی شیمی دارویی
پرستاری سالمندی پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان توکسین های میکروبی رفاه اجتماعی سلامت سالمندی شنوایی شناسی
پرستاری سلامت جامعه پرستاری نظامی ترکیبات طبیعی دارویی و دریایی روانشناسی بالینی سلامت و رسانه علوم تغذیه

 

علوم تغذیه در بحران و حوادث علوم بهداشتی در تغذیه فیزیولوژی پزشکی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی مدیریت دارو MBA
علوم و صنایع غذایی فناوری اطلاعات سلامت فیزیک پزشکی کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی مدیریت توانبخشی مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست
علوم تشریح (آناتومی) فیزیوتراپی قارچ شناسی پزشکی گفتار درمانی مددکاری اجتماعی مهندسی بهداشت حرفه ای
علوم داروهای پرتوزا فیزیوتراپی ورزشی کاردرمانی مامایی مشاوره در مامایی مهندسی بهداشت محیط

 

مهندسی بیمارستان مهندسی پزشکی بیوالکتریک مهندسی پزشکی بیومواد میکروب شناسی پزشکی میکروب شناسی مواد غذایی نانوتکنولوژی پزشکی
نظارت بر امور دارویی ویروس شناسی پزشکی هماتولوژی (خون شناسی) بیوفیزیک پرستاری اورژانس آلودگی محیط زیست _ بازیافت
پروتئومیکس کاربردی پزشکی مولکولی آموزش مدارک پزشکی تغذیه بالینی بافت شناسی پزشکی تکنولوژی پرتودرمانی
رژیم شناسی روان پرستاری توکسین های میکروبی جانورشناسی روانشناسی – شخصیت  روانشناسی نظامی

جهت اطلاع از باقی رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به شما توصیه می‌کنیم که دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را مشاهده نمایید.

 

لینک دانلود دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

نحوه انتخاب از لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

 جهت ثبت نام و انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت حتما رشته های مورد علاقه خود را طبق جدول تناسب رشته ها بر اساس اولویت مرتب کنید و هرگز گزینه شانس را در انجام انتخاب رشته، دخیل نکنید. به این فکر نکنید که با رتبه‌ای که کسب کرده‌اید فلان رشته را قبول نمی‌شوید، تنها بر اساس علاقه خود انتخاب رشته نمایید. زیرا سازمان سنجش کشور تا برگه انتخاب رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شما را تا آخر نخواند، انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت فرد دیگری را نخواهد خواند حتی اگر از شما رتبه کمتری کسب کرده باشد. این فکر نکنید که با رتبه‌ای که کسب کرده‌اید فلان رشته را قبول نمی‌شوید، تنها بر اساس علاقه خود انتخاب رشته نمایید. زیرا سازمان سنجش کشور تا برگه انتخاب رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شما را تا آخر نخواند، انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت فرد دیگری را نخواهد خواند حتی اگر از شما رتبه کمتری کسب کرده باشد همچنین داوطلبان محترم می توانند در صورت نیاز از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل جهت ثبت نام و انتخاب رشته کمک بگیرند.

جهت مشاوره انتخاب رشته و آشنایی با رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با ایران تحصیل تماس بگیرید ، تماس با تلفن ثابت از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

نکته مهم : در برگه انتخاب رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، محدودیتی برای تعداد رشته‌های انتخابی وجود ندارد و بینهایت رشته می‌توانید انتخاب کنید.

 

 لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98

جهت اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت و زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت در کانال تلگرام ایران تحصیل عضو شوید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.