ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 – azmoon.medu.ir

سایت مشاوره تحصیلی برای تمام مقاطع

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 – azmoon.medu.ir

۳۶۷ بازديد

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 – azmoon.medu.ir

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم استعداد درخشان سمپاد
ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی شروع شد کلیه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی واجد شرایط ، می‌توانند در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کرده و به این مدارس راه یابند. مدارس تیزهوشان به دلیل امکانات آموزشی و پرورشی مناسب نسبت به مدارس عالی ، از جذابیت زیادی بین دانش آموزان برخوردار است. همه ساله ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند انجام می‌شود. این آزمون برای ورود دانش آموزان به دوره اول متوسطه خواهد بود.
ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 طبق سنوات گذشته برای امسال نیز برگزار خواهد شد داوطلبان ثبت نام می توانند ضمن آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان امور ثبت نام خود را از سامانه نام نویسی مدارس تیزهوشان انجام دهند و پس از تکمیل فرایند ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان و دریافت کارت ورود به حلسه تیزهوشان اقدام نمایند.
جهت مشاوره ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم – دریافت منابع تیزهوشان و مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان 97-98 با ما تماس بگیرید.
021-70707024 : شماره تماس
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98
سایت ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به نشانی azmoon.medu.ir می باشد که همه دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند ملزم به ثبت نام الکترونیکی از این درگاه می باشند کلیه دانش آموزان پس از ثبت نام ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام و دربافت کارت می باشند.شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 – مدارک موردنیاز جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 – زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 – زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 – زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 از درگاه بالا قابل پیگیری است.

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم سمپاد
شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
به اطلاع دانش آموزان گرامی می رساند که با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس تیزهوشان تنها دانش آموزانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام باشند حق شرکت در این آزمون را خواهند داشت جهت اطلاع بیشتر در مورد شرایط با شماره 02170707028 تماس حاصل نمایید.
1– دانش آموزان متقاضی ثبت نام باید تابعیت ایرانی داشته باشند. البته دانش آموزان غیر تابعیت ایران بر اساس شرایط ویژه می‌توانند ثبت نام نمایند. تبصره : ثبت نام اتباع غیر ایرانی در آزمون تیزهوشان بر اساس بخشنامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می‌باشد.
2- دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی را دارند لازم است در پایه تحصیلی ششم ابتدایی مشغول به تحصیل باشند.
3- لازم و ضروری است که کل نمرات نوبت دوم دانش آموزان در پایه پنجم، خیلی خوب باشد و البته اسثنائا اگر در یک درس نمره خوب کسب نمایند، بلامانع است و مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما باقی دروس باید خیلی خوب باشد.
4- دقت کنید که ثبت نام بصورت اینترنتی است و از آنجا که داوطلب خود باید مراحل ثبت نام را انجام دهد مسئولیت ثبت اطلاعات و صحت آنها بعهده خود داوطلب است و اگر اشکالی در ثبت نام بوجود آید، حتی اگر داوطلب در آزمون نیز شرکت کند و قبول شود، قبولی او لغو خواهد شد.
 
والدین گرامی جهت اطمینان از نحوه ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی، آن را به ما بسپارید. فرزند شما را در کمترین زمان و بصورت دقیق و بدون مشکل در آزمون ثبت نام می‌کنیم. کافیست از هر نقطه از ایران که هستید با ما تماس بگیرید.
021-70707024 : شماره تماس مرکز ایران تحصیل
مدارک موردنیاز جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98
ارائه فایل عکس داوطلب برای صدور کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه ثبت نام تیزهوشان 97-98 که باید دقت زیادی در وارد کردن اطلاعات به آن داشته باشید تا صحت اطلاعات محرز شود.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

https://t.me/irantahsilan

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
همانطور که در اول مطلب اشاره شد، زمان انجام ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند خواهد بود. ثبت نام در آزمون تیزهوشان بصورت دو مرحله‌ای انجام می‌شود : مرحله اول یا همان ثبت نام اولیه و مرحله دوم یا مرحله پرداخت هزینه ثبت نام.
مرحله اول ثبت نام اولیه آزمون تیزهوشان 97-98 : دانش آموز متقاضی می‌بایست به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد به نشانی sampad.medu.ir مراجعه نماید و اطلاعات دانش آموزی خود را به طور دقیق و صحیح وارد نماید و ثبت نام اولیه تکمیل شود.
مرحله دوم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم : در این مرحله که احتمالا در فروردین ماه می‌باشد، داوطلب متقاضی می‌بایست به سامانه سمپاد به نشانی Azmoon.medu.ir مراجعه کند و از طریق اینترنت و درگاه پرداخت اینترنتی، هزینه مورد نیاز را پرداخت نماید. کارت بانکی شما باید شامل رمز دوم باشد.
ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
والدین گرامی! شما می‌توانید بدون نگرانی، کار ثبت نام فرزند خود در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را به ما بسپارید. کافیست تماس بگیرید :

 

021-70707028
ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98
آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که بصورت هماهنگ کشوری است. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98 معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون می‌باشد که دانش اموزان گرامی می‌بایست به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.
زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97-98
نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 نیز معمولا پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون در سایت Azmoon.medu.ir اعلام می‌شود و دانش آموزان عزیز می‌توانند  نتایج آزمون و کارنامه آزمون و نیز در صورت قبولی، نام مدرسه خود را مشاهده کنند.
لازم به ذکر است که نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 معمولا بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی 97-98 می‌باشد.
ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
https://t.me/irantahsilan

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
مطالب مرتبط :
نتایج آزمون تیزهوشان
معرفی مدارس تیزهوشان
ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
ثبت نام مدارس نمونه دولتی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.