دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 97-98

۲۱۷ بازديد

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد 97-98

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان سمپاد

مدارس تیزهوشان تحت نظارت معاونت پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) فعالیت می‌کند. این مدارس هر سال با برگزاری آزمون، تعدادی از دانش آموزان نخبه را از پایه‌های ششم ابتدایی و نهم متوسطه پذیرش می‌کنند. سوالات آزمون تیزهوشان از دو بخش استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تشکیل شده است.

جهت دریافت دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان 97-98 – دریافت نمونه سوالات و منابع آزمون با شماره زیر تماس بگیرید ، تماس از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل 02170707028 و یا در صورن شلوغی خطوط – جهت دریافت اشتراک قبولی 02170707024 تماس بگیرید .

 

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

مباحث مهمی که در مقاله به آن اشاره داریم به شرح زیر است :

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98 – زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 – زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97 -98 – زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

ظرفیت آزمون تیزهوشان 97-98 توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان همه ساله در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان اعلام می‌شود. ظرفیت پذیرش در مدارس تیزهوشاننسبت به ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی کمتر است و این محدودیت ظرفیت موجب می‌شود تا تعدادی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان، نتوانند در آن قبول شوند و به مدارس سمپاد راه یابند.

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

در صورتی که مایلید ظرفیت آزمون تیزهوشان در شهر محل تحصیل خود را بدانید با مرکز تماس گرفته تا مشاوران ما ظرفیت دقیق آزمون تیزهوشان مربوط به مدارس تیزهوشان شهرتان را به شما اطلاع دهند.

شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان 97-98 – دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی : دانش آموز باید نمرات کل دروس پایه پنجم او خیلی خوب باشد و یا نمره یک درس خوب و نمره باقی دروس خیلی خوب باشد. تابعیت ایرانی هم شرط دیگری است البته دانش آموزان غیر ایرانی با در نظر گرفتن یک سری شرایط خاص می‌توانند مجوز شرکت در آزمون تیزهوشان را داشته باشند.

دانش آموزان پایه نهم متوسطه : کلیه دانش آموزان علاقمند به شرک در آزمون تیزهوشان می‌بایست معدل سالانه پایه هشتم آنها بالای 19 باشد. باید تابعیت ایرانی داشته باشند و دانش آموزان غیر ایرانی با شرایط خاص می‌توانند در آزمون ثبت نام کنند.

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

مشاوران ایران تحصیل آمادگی دارند تا به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97-98 – دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که زمان ثبت نام آزمون در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند است. ثبت نام بصورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی Azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد. دانش آموزان می‌توانند با وارد کردن کد ملی دانش آموزی و شماره سریال شناسنامه وارد سامانه شوند و اطلاعات دانش آموزی خود رادر صفحه مربوطه وارد نمایند و ثبت نام اولیه را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که مرحله اول ثبت نام را انجام داده‌اند می‌بایست در فروردین ماه به سایت ثبت نام سمپاد مراجعه نمایند و هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را از طریق کارت عابر بانک که دارای رمز دوم می‌باشد پرداخت نمایند تا کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98 برای آنها صادر شود. یک هفته مانده به آزمون کارت ورود به جلسه آماده تحویل است و داوطلبان از طریق سامانه می‌توانند کارت ورود خود را دریافت و چاپ نمایند.

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

والدین گرامی جهت دقیق بودن مراحل ثبت نام و جلوگیری از هرگونه اشتباه در پر کردن فرم تقاضانامه ثبت نام، مراحل ثبت نام فرزند خود را به سامانه ثبت نام تیزهوشان بسپارید و با شماره مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید تا بدون دغدغه و با کمترین زمان، ثبت نام فرزندتان را به انجام برسانیم.

021-70707024 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 – دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

کلیه داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان لازم است با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون، در نیمه اول اردیبهشت ماه در آزمون تیزهوشان 97-98 شرکت نمایند. سوالات آزمون تیزهوشان بصورت چهار گزینه‌ای خواهد بود. هر پاسخ صحیح سه امتیاز مثبت، هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی برای داوطلب در پی دارد.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 – دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 در سامانه ثبت نام سمپاد به نشانی Azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد. داوطلبانی که پذیرش شده‌اند نام مدرسه انتخابی خود را در سامانه می‌توانند مشاهده نمایند.
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که کارنامه عدم قبولی برای آن دسته از دانش آموزان که در آزمون پذیرش نشده‌اند حداکثر ظرف یک هفته در سامانه منتشر می‌شود.

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

نکته مهم : آن دسته از داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند می‌توانند در تاریخی که اعلام خواهد شد، درخواست اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 را در سامانه ثبت نام سمپاد ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
لازم به ذکر است که نتایج آزمون تیزهوشان چند روز بعد از برکزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می‌شود.

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان می‌توانند جهت دریافت راهنمایی، برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97-98، زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 و نیز ظرفیت آزمون تیزهوشان، با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

مطالب مرتبط :

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.