سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 – اعلام نتایج نمونه دولتی هفتم و دهم

۲۴۱ بازديد

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 – اعلام نتایج نمونه دولتی هفتم و دهم

 

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98

جهت اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 هفتم و دهم – اطلاع از لیست ذخیره های مدارس نمونه دولتی با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی 97 – 98 از طریق سایت مدارس

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98 اعلام شد ، دانش آموزان گرامی می توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی به سایت اطلاع رسانی نمونه دولتی استان خود مراجعه نمایند همان طور که اطلاع دارید آزمون نمونه دولتی به صورت استانی مجزا برگزار می شود و هر یک از مراکز استان ها جهت ثبت نام دانش آموزان استان یک سامانه ثبت نام نمونه دولتی و اعلام نتایج اینترنتی خواهد داشت ، به عنوان مثال سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در سال گذشته tehranedu.ir بود که داوطلبان محترم جهت ثبت نام و اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 می توانند به این سایت مراجعه نمایند .

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 نیز مطابق سنوات گذشته آزمون نمونه دولتی فقط به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و نکته قابل توجه دانش آموزان و اولیای گرامی که نسبت به زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 نگران هستند این است که اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 حدودا پس از پانزده الی بیست روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی خواهد بود و نکته مهم تر اینکه دانش آموزانی که اسامی آن ها در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 اعلام نشده است ممکن است اسامیشان در لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی باشد ، شانس قبولی آزمون برای این دانش آموزان نسبتا کمتر است و صرفا اگر داوطلبی که در اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قبول شده است انصراف دهد یا نتواند مراحل ثبت نام خود را تکمیل نماید دانش آموزانی که اسامی شان در لیست ذخیره موجود است جایگزین خواهند شد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی حدودا اوخر تیرماه انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان محترمی که در آزمون مدارس تیزهوشان نیز شرکت کرده اند می توانند پس از دریافت نتایج آزمون تیزهوشان در صورت عدم قبولی در این آزمون می توانند منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98 باشند ضمنا لازم به ذکر است سیستم آموزشی مدارس نمونه دولتیبه طور کامل با مدارس سمپاد متفاوت است از جمله تفاوت های این مدارس در ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی ایست که بالاتر از تیزهوشان است یعنی اگر دانش آموزی در آزمون تیزهوشان قبول نشد امکان قبولی در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی برای وی وجود خواهد داشت.

 

داوطلبان عزیز جهت دریافت آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی خود و اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98

با شماره 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت..پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98

به اطلاع دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 به نشانیnemoone.medi.ir انجام خواهد گرفت ضمنا در سال های گذشته مشاهده شده که اعلام نتایج آزمون ثبت نام نمونه دولتی هر استان از سامانه اعلام نتایج همان استان اعلام می گردد لذا دانش آموزان گرامی می توانند جهت اطلاع از جزئیات اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرند شماره تماس 02170707028 و از نتایج قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی سال 97 مطلع شوند ، نتایج آزمون نمونه دولتی همانند سنوات گذشته حدودا پس از پانزده الی بیست روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی روی سایت هر استان به صورت جداگانه قرار خواهد گرفت ، دانش آموزان و اولیای گرامی پس اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 می توانند به واحد قبولی مراجعه حضوری داشته و روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 97 – 98

به اطلاع داوطلبان گرامی ‌می‌رسانیم که آزمون نمونه دولتی نهم به دهم احتمالا در اوایل تیرماه برگزار خواهد شد. داوطلبان گرامی متقاضی شرکت در آزمون نمونه دولتی  ششم 97-98و یا آزمون نمونه دولتی نهم ، می‌بایست یک هفته قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود مراجعه و کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98 را دریافت و اقدام به چاپ آن نمایند. در برخی استان‌ها نیز کارت ورود به جلسه آزمون، در مدارس توزیع می‌شود حدودا یک هفته پس از دریافت کارت جلسه آزمون برگزار خواهد شد .

 

داوطلبان گرامی جهت اطلاع از آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود و یا اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی 97 می‌توانید با شماره 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط با 02170707024 تماس بگیرید. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کافیست عضو کانال تلگرام ایران تحصیل شوید.

 

کانال اطلاع رسانی نتایج آزمون نمونه دولنی هفتم و دهم

کانال اطلاع رسانی نتایج آزمون نمونه دولنی هفتم و دهم

شرایط انصراف از تحصیل پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98

اعلام نتایج نمونه دولتی 97-98 اعلام شد ، به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام در مدارس نمونه دولتی می رسانیم که ثبت نام در این مدارس صرفا با قبول شدن در آزمون نمونه دولتی تکمیل نخواهد گشت و ثبت نام نهایی زمانی انجام می شود که دانش آموز مدارک ثبت نامی خود را حضورا در واحد ثبت نام تحویل دهد و نسبت به پر کردن فرم های ثبت نام اقدام نماید ، در صورتی که دانش آموزی در اعلام نتایج نمونه دولتی 97-98 قبول شود و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکند به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد و یکی از دانش آموزان لیست ذخیره به جای وی جایگزین خواهد شد کلیه دانش آموزان محترم می بایست پس از اعلام نتایج نمونه دولتی 97 نسبت به تکمیل مدارک در واحد قبولی اقدام نمایند در غیر این صورت ثبت نام وی باطل طلقی خواهد شد .

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 98-97

داوطلبان گرامی به استحضار شما می‌رسانیم که بعد از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، زمانی را جهت اعتراض به نتیجه آزمون اختصاص می‌دهند تا دانش آموزانی که به نتیجه آزمون نمونه دولتی معترضند، اعتراض خود را ثبت نمایند. زمان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی احتمالا در نیمه دوم تیرماه خواهد بود. در برخی استان‌ها این امکان فراهم است که در همان لحظه اعلام نتایج آزمون ، اعتراضشان را ثبت نمایند. در نتیجه دانش آموزان معترض می‌بایست متوجه باشند که نحوه ثبت اعتراض بصورت اینترنتی است و دانش آموز باید به سایت ثبت نام استان خود مراجعه و با استفاده از کد رهگیری و کد ملی دانش آموزی خود وارد بخش اعتراضات شده و اقدام به ثبت اعتراض نمایند.

سخنی با دانش آموزانی اسامیشان در نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 اعلام نشده :

بیشترین کمک را والدین می‌توانند به این دانش آموزان بکنند. باید از فرزند خود بخواهید که به این آزمون بعنوان هدف غایی و نهایی نگاه نکنند و عدم قبولی در آن به منزله آخر دنیا نیست و آزمون‌های بسیاری در راه است که می‌توانند در آنها به موفقیت برسند.

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که قبول نشدن در آزمون نمونه دولتی ، موجب نمی‌شود که آینده آنها نابود شود . بسیاری از دانش آموزان که شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را ندارند در همان مدارس عادی تحصیل می‌کنند و با تلاش و کوشش در بهترین دانشگاه های کشور قبول می شوند و به مسیر موفقیت خود ادامه می دهد

مدارج موفقیت را کسب می‌کنند و حتی در بهترین دانشگاه، بهترین رشته‌ها را می ‌خوانند. بسیاری از دانش آموزانی هم که در مدارس نمونه دولتی درس خوانده‌اند نمی‌توانند در دانشگاه و رشته مورد نظر خود قبول شوند. در نتیجه عامل  اصلی موفقیت دانش آموزان تلاش و هدف آنها در جهت موفقیت است که موجب موفقیت‌های بسیار در زندگی آنها می‌شود و صرفا موفقیت دیدن نامتان در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 نخواهد بود پس دست از تلاش برنداشته و به مسیر موفقیت تان ادامه دهید.

 

مطالب مرتبط :

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.